counter create hit

مطالب مرتبط:
اولین اجلاس ملی چهرهای ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور

اولین اجلاس ملی چهرهای ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور

دنیا همچنان منتظر اتفاق‌های جدیدی است که موجب بهتر شدن زندگی و کار در آینده می‌شود. این کارآفرینان هستند که دنیای هیجان‌انگیز، محصولات و خدمات آینده را خلق می‌کنند و مدیرانی که قادرند «علم» کنترل و نظارت را ...

با کسری موجودی در هنگام وصول چک چه کنیم؟

با کسری موجودی در هنگام وصول چک چه کنیم؟

استارتاپ به عنوان یک قالب از کسب و کار، قطعا برای انجام امور اقتصادی خود به اسناد تجاری نظیر چک نیاز پیدا می کند. در این نوشته به طور خلاصه به یکی از نکات مربوط با چک اشاره می شود. پرسش این است که اگر به عنوان دارنده یک چک، در سررسید آن به بانک مراجعه کردید ام ...

لزوم تبدیل خلاقیت های حوزه محیط زیست به کسب و کار

رئیس مرکز محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر حمایت این مرکز از کسب و کارهای محیط زیستی گفت: باید خلاقیت‌های حوزه محیط زیستی به کسب و کارهای موفق تبدیل شوند.به گزارش ایسنا، صدرالدین علیپور در نخستی ...

سبک زندگی استارتاپی: میانبرهای خوشحالی

سبک زندگی استارتاپی: میانبرهای خوشحالی

هر روز که می‌گذرد، رد لبخند روی لب‌هایتان کمرنگ‌تر می‌شود. احساس می‌کنید خود امروزتان با کسی که سال‌های قبل در آینه می‌دیدید، یک دنیا فرق کرده اما نمی‌توانید راهی برای ماندگار‌کردن شادی‌های کوچک‌تان در زندگی خود پید ...

مجلس پیگیر ایجاد نهضت کارآفرینی برای زنان در کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا ساعی ، با بیان اینکه دومین کنگره ملی  زنان موفق ایران با نگاه ویژه به توانمندسازی زنان در جامعه و با دعوت از متخصصین و فعالان حوزه زنان، ۱۷ اسفند ۹۶ مقارن با روز جهانی زن و ولادت حضرت زهرا (س) در مرکز همایش های بین الم ...

بانک مرکزی لیتوانی سکه هایی برپایه ارز مجازی عرضه می کند

بانک مرکزی لیتوانی از عرضه سکه هایی برپایه ارز مجازی خبر داد. به گزارش اکوسیستم، ب ...

آفت های فضای استارتاپی ایران

علیرضا کلاهی (عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران) از آفت بزرگ فضای استارتاپی ایران می گوید. در ادامه مطالبی که وی در این رابطه بیان کرده است را می خوانیم. ...

ضرورت سرعت بخشیدن به اکوسیستم کارآفرینی زنان در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد آذری جهرمی در یادداشتی همزمان با فرارسیدن ایام سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز جهانی زن، نوشت: در این ایام محملی برای پرداختن بیش از پیش به جایگاه و حقوق زنان مطرح می‌شود که گاه با افراط و تفریط‌هایی همراه است. وی ...

رئیس سازمان صنایع کوچک و متوسط: باید برای ایجاد واحدهای صنعتی از استارتاپ ها کمک بگیریم

رئیس سازمان صنایع کوچک و متوسط: باید برای ایجاد واحدهای صنعتی از استارتاپ ها کمک بگیریم

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی گفت: ما باید برای ایجاد واحدهای صنعتی جدید و توسعه واحدهای قبلی از استارتاپ ها بهره بگیریم. به گزارش آفتاب و به نقل از خبرنگار مهر ...

۱۲ دلیلی که چرا یک استارتاپ باید به شتاب دهنده بپیوندد

۱۲ دلیلی که چرا یک استارتاپ باید به شتاب دهنده بپیوندد

شما ممکن است هم اکنون یک استارتاپ داشته باشید اما هنوز در مرحله ای قرار دارید که برای رشد باید از نصحیت ها، رهنمودها و حتی سرمایه گذاری هایی هر چند اندک استفاده کنید. در این مرحله است که شما با شتابدهنده ها آشنا ...

همه باید برای تسهیل فعالیت استارت آپ ها اقدام کنند

همه باید برای تسهیل فعالیت استارت آپ ها اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدعلی اسدی‌ افزود: استارت آپ‌هایی مانند الوپیک ظرفیت بالایی برای اشتغال دارند و از آنجا که امروزه یکی از عوامل بروز آسیب در کشور بیکاری است، با رفع این نقص می‌توان از بسیاری از بزه‌ها پیشگیری کرد و این استارت آپ می‌تواند با اشتغالزایی ...

رشد جهشی کاربران اینترنت در ایران طی ۵ سال اخیر

از بین تمام مباحث مربوط به عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه های اقتصادی، غیرقابل انکارترین دستاورد دولت تدبیر و امید در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رشد جهشی کاربران اینترنت طی پنج ساله اخیر بوده است. ...

سرمایه گذاران آمریکایی طرح خرید آرامکو را رد کردند

احتمالا عرضه اولیه سهام آرامکو تا سال ۲۰۱۹ میلادی به تعویق خواهد افتاد. ظاهرا مهمترین دلیل این تاخیر، بی میلی سرمایه گذاران آمریکایی برای خرید سهام این شرکت است. به گزارش اکوسیستم، چندی ...

خرید یک پلتفرم تصاویر گیف توسط گوگل

شرکت گوگل در وبلاگ رسمی خود از خرید پلتفرم تصاویر گیف Tenor خبر داد. با خرید این پلتفرم اکنون گوگل می تواند راحت تر از قبل تصاویر گیف را به نتایج جستجوی خود و سرویس هایی نظیر جی بورد اضافه کند. ...

بررسی حقوق و مزایای سال ۹۷ ؛ حداقل میزان افزایش حقوق ها چقدر است؟

مطلب بررسی حقوق و مزایای سال ۹۷ ؛ حداقل میزان افزایش حقوق ها چقدر است؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ معاون وزیر کار در مورد حقوق و مزایای سال ۹۷ س ...

اقامت در هتل فضایی تا ۲۰۲۲ ممکن می شود

یک استارت آپ قصد دارد هتلی در فضا بسازد و از سال ۲۰۲۲ پذیرش مهمان را آغاز کند. هزینه سفری ۱۲ روزه به این هتل از ۹.۵ میلیون دلار آغاز می شود.

بهترین فرصت برای ثبت بهترین دامین با پسوند نـوروز

مطلب بهترین فرصت برای ثبت بهترین دامین با پسوند نـوروز برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ امکان ثبت دامنه Nowruz. آغاز شده و فصل بهار بهترین فرصت برای ثبت به ...

سامسونگ به دنبال ایجاد سازمان استارتاپی است

محسن حسینی: سامسونگ یکی از مشهورترین کمپانی های چند ملیتی است که دفتر اصلی آن در کره جنوبی قرار دارد. این شرکت همواره برای پیشرفت و توسعه اعتبار برند خود برنامه ریزی می کند. این کمپانی در تازه ترین اقدام تصمیم ...

لطفا تحسین محتوا!

لطفا به معجزه محتوا ایمان بیاورید!

بازاریابی محتوا است از یک رویکرد استراتژیک به بازاریابی در مقایسه با تولید و توزیع محتوای ارزشمند است که متناسب و منطبق با کسب و کارعمومی برای تعیین جذب. هدف از این کار این است که هدایت مشتریان به خرید یک کسب و کار سودآور است. به طور خلاصه به جای این ممکن است محصول و خدمات. اطلاعات برای انتقال به او که دانش خود را در مورد این محصول افزایش می‌دهد.   تفاوت بازاریابی محتوا و سایر روش‌های بازاریابی این نوع از بازاریابی که مبتنی بر محتواست، تفاوت‌های بسیار با سایر روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی دارد؛ هر‌چند که ممکن است در بعضی از اصول با هم مشترک باشند و با یکدیگر همپوشانی داشته باشند؛ در ادامه تفاوت بازاریابی محتوا با سایر روش‌های بازاریابی بیان شده است.   تبلیغات بومی یا همسان (native advertising) در روش بازاریابی محتوا برای انتشار محتوا تمرکز بر ایجاد یک رسانه و مالکیت آن است و اجاره‌کردن یک رسانه برای انتشار محتوا جایی ندارد. در روش تبلیغات بومی یا همسان، یک کانال یا پلتفرم انتشار محتوا خارج از محدوده رسانه‌های سازمان، اجاره می‌شود و از این طریق با پرداخت هزینه بابت اجاره پلتفرم‌ها، فرصتی برای انتشار محتوا پیدا می‌شود. معمولا محتوای تبلیغات رایج مبتنی بر اطلاعات محصول است اما در تبلیغات همسان، محتوایی جذاب، کاربردی و منطبق بر گروه خاصی از مخاطبان نیز استفاده می‌شود. در این شیوه هدف‌گذاری مخاطب و محتوای کاربردی مشابه با بازاریابی محتواست. اگر شما هنوز مخاطبی ندارید، تبلیغات بومی برایتان بسیار مؤثر خواهد بود. بنابراین:اگر برای انتشار محتوا پول پرداختید: تبلیغات کرده‌اید.اگر برای انتشار محتوای ارزشمند، کاربردی و متناسب با فرمت محتوای یک وب‌سایت مرتبط با کسب‌وکار خود، پول پرداخته‌اید: تبلیغات بومی یا همسان کرده‌اید.اگر محتوایی ارزشمند، مناسب و با هدف جذب مخاطبان خاص تولید کردید و ‌روی پلتفرم‌های خود و یا رایگان منتشر کردید: بازاریابی محتوا انجام داده‌اید.  محتوای برندمحور (branded content) در بازاریابی محتوا، محتوا بر مبنای مخاطب تولید می‌شود اما محتوای برندمحور بر مبنای کسب‌وکار شکل می‌گیرد. در داستان‌سرایی این شیوه، محصول و یا خدمت برند نقش اول داستان را بازی می‌کند. بیشتر کسانی که از این شیوه استفاده می‌کنند کمپین‌محور هستند. آنها به دنبال یک فرآیند مستمر تولید محتوا نیستند. این شیوه همان کار تبلیغات است و نه چیزی بیشتر.  بازاریابی محصول (product marketing) اگر بخواهیم اولین و مهم‌ترین تفاوت بازاریابی محتوا و بازاریابی محصول را بیان کنیم، باید گفت‌ بازاریابی محتوا مشتریان وفادار و بهتری ایجاد می‌کند و بازاریابی محصول بر فروش تمرکز دارد. اگر بازاریابی محتوا به‌درستی انجام شود، چیزی فراتر از فروش به دست می‌آورید. اگر فقط بر فروش تمرکز کنید، نمی‌توانید مسائل و چالش‌های آنها را حل کنید و محصول خود را توسعه دهید.با پیشرفت جوامع و فراگیر‌شدن فضای مجازی، تغییراتی که در نوع دریافت محتوا و نحوه‌‌ دریافت اطلاعات رخ داد، نوع تبلیغات و بازاریابی به دو مدل سنتی و دیجیتال تقسیم شد که در ادامه مدل اجرایی هر روش و تفاوت آنها با بازاریابی محتوا بیان شده است:  بازاریابی سنتی (Traditional marketing) تبلیغات به روش سنتی یک ارتباط یکجانبه و غیرتعاملی با مخاطب ایجاد می‌کند و تنها ابزار سنجش عملکرد آن فروش است. در این روش سرعت انتقال اطلاعات محدود و با سرعت بسیار بالا صورت می‌گیرد. در این روش سنجش عملکرد تنها میزان فروش نیست و معیارهای مختلفی برای سنجش عملکرد خواهید داشت. بازاریابی سنتی ادعای یک برند است و بازاریابی محتوا اثبات آن ادعاست.  بازاریابی دیجیتال بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه فعالیت‌های بازاریابی در فضای دیجیتال شامل وب‌سایت، اپلیکیشن، شبکه‌های اجتماعی، تلفن همراه، پیامک، بازاریابی ایمیلی و... است. این روش معمولا از تکنیک‌های اتوماسیون بازاریابی، فروش آنلاین و سئو  بهره می‌برد. بازاریابی محتوا به طور کل استفاده از محتوا در فرآیند مستمر بازاریابی است که می‌تواند آنلاین و یا آفلاین باشد و مختص یک فضای خاص همانند فضای دیجیتال نیست.  بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تمرکز فعالیت‌های بازاریابی صرفا بر خود شبکه‌های اجتماعی است و محتوا برای آن شبکه‌ها تولید و درون آنها بارگذاری می‌شود. اما در بازاریابی محتوا تمرکز فعالیت‌ها بر وب‌سایت است و شبکه‌های اجتماعی نقش یک ابزار انتشار را دارند و پشتیبان محتوای وب‌سایت هستند. بنابراین در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ساختار و چارچوب محتوا بر پایه الزامات محتوایی آن شبکه‌های اجتماعی تنظیم می‌شود اما در بازاریابی محتوا، وب‌سایت بیشتر بر ایجاد تقاضا تمرکز دارد. محتوای باکیفیت و ارزشمند مخاطبان جدیدی را به وب‌سایت می‌آورد و تلاش می‌کند آنها را به مشتریان بالفعل تبدیل کند.  بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو (سئو) دو مفهوم بازاریابی محتوا و سئو درکنار یکدیگر استفاده می‌شوند. موجودیت هر کدام به دیگری وابسته است.اما تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. سئو فقط یکی از اجزای پازل بازاریابی محتواست. جست‌وجوی ارگانیک، ایمیل، ورود مستقیم به وب‌سایت، لینک بازگشتی، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و سایر روش‌های جذب مخاطب از بخش‌های تکمیلی فرآیند محتواست. شما باید طیف وسیعی از روش‌های جذب مخاطب را در فضای آنلاین داشته باشید و گوگل فقط یکی از آنهاست. با وجود همه مزایایی که برای بازاریابی محتوا بیان شد، باید دانست که هر‌کدام از این روش‌ها در جای خود برای بازاریابی محصول مناسب است و گاه باید در کنار یکدیگر چند روش به صورت مکمل اجرا شوند. آنچه مهم است شناسایی مخاطبان و نیاز آنها و گزینش روش درست بازاریابی مبتنی بر عوامل متعدد است. تهیه و تنطیم : فرامحتوا