counter create hit

مطالب مرتبط:

تأمین مالی استارتاپ ها بدون سود/کسب وکارها از فیلترینگ متضرر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جواد آذری جهرمی در حاشیه تأمین مالی شرکت های استارتاپی در جمع خبرنگاران گفت: تأمین مالی دسته جمعی برای استارتاپها به چهار شیوه انجام می پذیرد که بر این اساس  تأمین مالی اعانه ا ...

هدایت سرمایه های خرد مردم به سرمایه گذاری در استارت آپ ها

دو وزیر ارتباطات و اقتصاد تفاهم نامه‌ای امضا کرده‌اند که قرار است مدل تامین مالی خرد برای استارت‌آپ‌ها باشد.  هنوز جزییات این تامین مالی مشخص نشده اما وزیر ارتباطات در این جلسه گفته سرمایه‌های خرد 10 تا 50 میلیون تومانی که در دست مردم متقاضی سرمایه‌گذا ...

جزئیات طرح تامین مالی جمعی برای حمایت از نوآوران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما ، عیسی منصوری در بخش خبری 21 شبکه یک سیما با اشاره به اینکه تامین مالی جمعی ، بیشتر برای شرکت های نوپا استفاده می شود، افزود: این روش تامین مالی در حوزه های کارآفرینی اجتماعی هم استفاده می شود از جمله اینکه خیران ...

تغییرات تازه اپ استور

تغییرات تازه اپ استور

برای افرادی که می‌خواهند قبل از خرید یک اپلیکیشن، آن را امتحان کنند، اپل اکنون یک بخش جدید در اپ استور در نظر گرفته است به نام «امتحان رایگان» که اپلیکیشن‌هایی را نمایش می‌دهد که قبل از خرید یا پرداخت هزینه‌ای برای اشتراک گرفتن، شما می‌توانید آن اپلیکیشن را ...

چه عواملی باعث موفقیت استارت آپ ها می شود؟

به گزارش تیتربرتر - با نگاه دقیق تر به جوامع پیشرفته تر، استارت آپ در فرهنگ عامیانه بیشتر با صنعت فناوری و تکنولوژی عجین شده است و بیشتر از گذشته اقتصاددان های بزرگ در مسیر پیشرفت این کسب و ک ...

هفته پرماجرای کاریابی ها

هفته پرماجرای کاریابی ها

بعد از چند روز فرازوفرود و تب‌وتابی که کل جامعه استارت‌آپی کشور را درگیر کرده بود، سرانجام روز چهارشنبه هفته گذشته استارت‌آپ‌های کاریاب، جابینجا و سه‌سوت جابز رفع فیلتر شدند. این استارت‌آپ‌ها از ابتدای هفته به دلیل آنچه نداشتن مجوز کاریابی آنلاین از طرف ...

ورود ارزهای رمزپایه به معاملات مواد غذایی

ماه گذشته برای اولین بار ارز رمزپایه به معاملات کشورهای بزرگ نیز وارد شد و معامله انتقال گندم از روسیه به ترکیه با بیت کوین صورت گرفت. به گز ...

جذب مشتریان توسط تجربه کاربری موفق

جذب مشتریان توسط تجربه کاربری موفق

کسب و کارها می توانند با ارتقا دادن بخش های خدماتی و پشتیبانی و مهیا کردن تجربه کاربری جذاب و به یاد ماندنی، مشتریان بیشتری را جذب کنند. ...

اکوویک بیست و چهارم: از تعلق بیشترین درصد شکایات در فاوا به کسب و کارهای حوزه نرم افزار و وب سایت تا اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر به شرکت های دانش بنیان

طبق روال شنبه ها در اکوویک این هفته نیز به بررسی اخبار مهم ایرانی در حوزه کارآفرینی و استارتاپ های ملی خواهیم پرداخت. لطفا تا پایان با ما همراه باشید. به گزارش اکوسیستم، هفته ...

حمایت جدی دولت دوازدهم از استارتاپ ها در سال ۹۷

دکتر حسن روحانی در نشست خبری با رسانه های داخلی و خارجی به سیاست های جدی دولت برای حمایت از استارتاپ ها در سال ۹۷ اشاره کرد. به گ ...

یادگیری تطبیقی با نیوتن

یادگیری تطبیقی با نیوتن

نیوتن (Knewton) یک شرکت یادگیری تطبیقی است که برای شخصی‌سازی محتوای آموزشی یک پلتفرم ایجاد کرده و برای آموزش تکمیلی متمرکز در رشته‌های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات، درس‌ابزار دارد. این شرکت در سال ۲۰۰۸ توسط خوزه فریرا، مدیر اجرایی سابق شرکت کاپلان، ...

شرکت تایوانی اچ تی سی همچنان در مسیر ضرردهی

گزارش مالی جدید اچ تی سی حاکی از آن است که این کمپانی همچنان در مسیر ضرردهی قرار دارد و هیچکدام از بخش های آن سودآوری نداشته اند. به گزا ...

استارت آپی برای سورپرایزهای عاشقانه!

سورپرایز‌کردن و ساختن لحظات به‌یادماندنی برای عزیزان هر شخص، از جمله عادت‌های جالبی است كه در کنار ابراز علاقه، هیجان را برای اطرافیان نیز به همراه دارد. در این بین استارت‌آپ بهترین‌دیدار به نشانی bestmeet.i ...

استخدام توزیع کننده

استخدام توزیع کننده

در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام مشاغل ، به معرفی شغل توزیع کننده برای کسانی که به دنبال آگهی استخدام توزیع کننده هستند، می پردازیم. قصد داریم در این مقاله همه ابعاد شغل توزیع کننده از جمله، معرفی شغل توزیع کننده ، وظایف شغل ت ...

زمینه کارآفرینی در شهر بندری هوشمند فراهم شد

زمینه کارآفرینی در شهر بندری هوشمند فراهم شد

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ پیش‌رویداد کارآفرینی شهر بندری هوشمند که با حمایت ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویت‌ساز معاونت علمی 16 تا 18 اسفندماه 96 برگزار می‌شود در سالن ابن‌سینا دانشگاه خلیج‌فارس برگزار شد.در این پیش رویداد دو پنل خدمات شهر ...

کارآفرین نمونه چگونه بزرگترین هواکش ساز خاورمیانه شد؟+فیلم

کارآفرین نمونه چگونه بزرگترین هواکش ساز خاورمیانه شد؟+فیلم

به گزارش مشرق، کارآفرینان بسیاری کار خود را از یک مکان کوچک شروع کردند و بعد از مدتی با موفقیت در کارشان امروز آن مکان کوچک تبدیل شده است به یک کارخانه چند هکتاری، نمونه‌ای از این کارآفرینان احمد بستانچی است که ا ...

مهاجرت با بریج یو .اس

مهاجرت با بریج یو .اس

بریج یو‌.اس (Bridge US)یک شرکت خدمات حقوقی در سن‌فرانسیسکو، کالیفرنیا، است که خدمات و منابع مهاجرتی را در آمریکا ارائه می‌دهد.این شرکت در اواخر سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی شده است. در سال ۲۰۱۳، این استارت آپ ۸۰۰ ...

گام شهرداری تهران برای حمایت از کسب و کارهای محیط زیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، صدرالدین علیپور رئیس این مرکز در نشست خبری "برگزاری نخستین رویداد استارت آپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند" که در سالن معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران برگزار شد، دغدغه اصلی شهرداری تهران را پرداختن به موضوعات محیط زی ...

2020؛ سال خودروهای خودران است و اوبر برای آن برنامه دارد!

2020؛ سال خودروهای خودران است و اوبر برای آن برنامه دارد!

خسروشاهی‌ در گفت‌و‌گو با بلومبرگ خاطرنشان کرد: «هنوز با خودروهای خودران واقعی برای همه مصارف فاصله داریم اما خودروهای خودران اوبر نه برای آزمایش، بلکه برای حمل‌و‌نقل مسافر به‌زودی به خیابان‌ها می‌آیند.» او افزود: « ...

لطفا تحسین محتوا!

لطفا به معجزه محتوا ایمان بیاورید!

بازاریابی محتوا است از یک رویکرد استراتژیک به بازاریابی در مقایسه با تولید و توزیع محتوای ارزشمند است که متناسب و منطبق با کسب و کارعمومی برای تعیین جذب. هدف از این کار این است که هدایت مشتریان به خرید یک کسب و کار سودآور است. به طور خلاصه به جای این ممکن است محصول و خدمات. اطلاعات برای انتقال به او که دانش خود را در مورد این محصول افزایش می‌دهد.   تفاوت بازاریابی محتوا و سایر روش‌های بازاریابی این نوع از بازاریابی که مبتنی بر محتواست، تفاوت‌های بسیار با سایر روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی دارد؛ هر‌چند که ممکن است در بعضی از اصول با هم مشترک باشند و با یکدیگر همپوشانی داشته باشند؛ در ادامه تفاوت بازاریابی محتوا با سایر روش‌های بازاریابی بیان شده است.   تبلیغات بومی یا همسان (native advertising) در روش بازاریابی محتوا برای انتشار محتوا تمرکز بر ایجاد یک رسانه و مالکیت آن است و اجاره‌کردن یک رسانه برای انتشار محتوا جایی ندارد. در روش تبلیغات بومی یا همسان، یک کانال یا پلتفرم انتشار محتوا خارج از محدوده رسانه‌های سازمان، اجاره می‌شود و از این طریق با پرداخت هزینه بابت اجاره پلتفرم‌ها، فرصتی برای انتشار محتوا پیدا می‌شود. معمولا محتوای تبلیغات رایج مبتنی بر اطلاعات محصول است اما در تبلیغات همسان، محتوایی جذاب، کاربردی و منطبق بر گروه خاصی از مخاطبان نیز استفاده می‌شود. در این شیوه هدف‌گذاری مخاطب و محتوای کاربردی مشابه با بازاریابی محتواست. اگر شما هنوز مخاطبی ندارید، تبلیغات بومی برایتان بسیار مؤثر خواهد بود. بنابراین:اگر برای انتشار محتوا پول پرداختید: تبلیغات کرده‌اید.اگر برای انتشار محتوای ارزشمند، کاربردی و متناسب با فرمت محتوای یک وب‌سایت مرتبط با کسب‌وکار خود، پول پرداخته‌اید: تبلیغات بومی یا همسان کرده‌اید.اگر محتوایی ارزشمند، مناسب و با هدف جذب مخاطبان خاص تولید کردید و ‌روی پلتفرم‌های خود و یا رایگان منتشر کردید: بازاریابی محتوا انجام داده‌اید.  محتوای برندمحور (branded content) در بازاریابی محتوا، محتوا بر مبنای مخاطب تولید می‌شود اما محتوای برندمحور بر مبنای کسب‌وکار شکل می‌گیرد. در داستان‌سرایی این شیوه، محصول و یا خدمت برند نقش اول داستان را بازی می‌کند. بیشتر کسانی که از این شیوه استفاده می‌کنند کمپین‌محور هستند. آنها به دنبال یک فرآیند مستمر تولید محتوا نیستند. این شیوه همان کار تبلیغات است و نه چیزی بیشتر.  بازاریابی محصول (product marketing) اگر بخواهیم اولین و مهم‌ترین تفاوت بازاریابی محتوا و بازاریابی محصول را بیان کنیم، باید گفت‌ بازاریابی محتوا مشتریان وفادار و بهتری ایجاد می‌کند و بازاریابی محصول بر فروش تمرکز دارد. اگر بازاریابی محتوا به‌درستی انجام شود، چیزی فراتر از فروش به دست می‌آورید. اگر فقط بر فروش تمرکز کنید، نمی‌توانید مسائل و چالش‌های آنها را حل کنید و محصول خود را توسعه دهید.با پیشرفت جوامع و فراگیر‌شدن فضای مجازی، تغییراتی که در نوع دریافت محتوا و نحوه‌‌ دریافت اطلاعات رخ داد، نوع تبلیغات و بازاریابی به دو مدل سنتی و دیجیتال تقسیم شد که در ادامه مدل اجرایی هر روش و تفاوت آنها با بازاریابی محتوا بیان شده است:  بازاریابی سنتی (Traditional marketing) تبلیغات به روش سنتی یک ارتباط یکجانبه و غیرتعاملی با مخاطب ایجاد می‌کند و تنها ابزار سنجش عملکرد آن فروش است. در این روش سرعت انتقال اطلاعات محدود و با سرعت بسیار بالا صورت می‌گیرد. در این روش سنجش عملکرد تنها میزان فروش نیست و معیارهای مختلفی برای سنجش عملکرد خواهید داشت. بازاریابی سنتی ادعای یک برند است و بازاریابی محتوا اثبات آن ادعاست.  بازاریابی دیجیتال بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه فعالیت‌های بازاریابی در فضای دیجیتال شامل وب‌سایت، اپلیکیشن، شبکه‌های اجتماعی، تلفن همراه، پیامک، بازاریابی ایمیلی و... است. این روش معمولا از تکنیک‌های اتوماسیون بازاریابی، فروش آنلاین و سئو  بهره می‌برد. بازاریابی محتوا به طور کل استفاده از محتوا در فرآیند مستمر بازاریابی است که می‌تواند آنلاین و یا آفلاین باشد و مختص یک فضای خاص همانند فضای دیجیتال نیست.  بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تمرکز فعالیت‌های بازاریابی صرفا بر خود شبکه‌های اجتماعی است و محتوا برای آن شبکه‌ها تولید و درون آنها بارگذاری می‌شود. اما در بازاریابی محتوا تمرکز فعالیت‌ها بر وب‌سایت است و شبکه‌های اجتماعی نقش یک ابزار انتشار را دارند و پشتیبان محتوای وب‌سایت هستند. بنابراین در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ساختار و چارچوب محتوا بر پایه الزامات محتوایی آن شبکه‌های اجتماعی تنظیم می‌شود اما در بازاریابی محتوا، وب‌سایت بیشتر بر ایجاد تقاضا تمرکز دارد. محتوای باکیفیت و ارزشمند مخاطبان جدیدی را به وب‌سایت می‌آورد و تلاش می‌کند آنها را به مشتریان بالفعل تبدیل کند.  بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو (سئو) دو مفهوم بازاریابی محتوا و سئو درکنار یکدیگر استفاده می‌شوند. موجودیت هر کدام به دیگری وابسته است.اما تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. سئو فقط یکی از اجزای پازل بازاریابی محتواست. جست‌وجوی ارگانیک، ایمیل، ورود مستقیم به وب‌سایت، لینک بازگشتی، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و سایر روش‌های جذب مخاطب از بخش‌های تکمیلی فرآیند محتواست. شما باید طیف وسیعی از روش‌های جذب مخاطب را در فضای آنلاین داشته باشید و گوگل فقط یکی از آنهاست. با وجود همه مزایایی که برای بازاریابی محتوا بیان شد، باید دانست که هر‌کدام از این روش‌ها در جای خود برای بازاریابی محصول مناسب است و گاه باید در کنار یکدیگر چند روش به صورت مکمل اجرا شوند. آنچه مهم است شناسایی مخاطبان و نیاز آنها و گزینش روش درست بازاریابی مبتنی بر عوامل متعدد است. تهیه و تنطیم : فرامحتوا