counter create hit

مطالب مرتبط:
چند ماسک صورت طبیعی برای جلوگیری از چروک شدن پوست صورت

چند ماسک صورت طبیعی برای جلوگیری از چروک شدن پوست صورت

چروک شدن پوست به خاطر بافت های ماهیچه ای ضعیف به وجود میاد. چروک شدن پوست لزوما نتیجه بالا رفتن سن و پیر شدن نیست. در واقع این مسئله به افراد با سنین بالا محدود نمیشه. امروزه جوانان هم با این مشکل چروک شدن پوست مواجه هستن. قرار گرفتن بیش از حد در برا ...

وزیر اطلاعات: با دروغ و اتهام به نتیجه نمی رسیم

وزیر اطلاعات تصریح کرد که رسانه ها باید در ارائه مطالب صحّت را اصل قرار دهند.

مهار آتش سوزی در انبار ضایعات فوم های پلاستیکی

ساعاتی قبل انبار ضایعات فوم های پلاستیکی متعلق به پیمانکار فاز ۲۲ تا ۲۴ دچار حریق شد که خوشبختانه به دلیل فاصله این انبار با تاسیسات فاز ها آتش به سرعت تحت کنترل قرار گرفت و مهار شد. ...

رهایی 9 دریانورد خلیج فارس از مرگ

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با کمک شناور ناجی، ۹ سرنشین لنج باری غرق شده در حوالی جزیره خارگ در خلیج فارس از مرگ نجات یافتند.

سرنوشت چک پس از فوت صاحب چک چه می شود؟

چک سندی است تجاری که قانون گذار جهت تسریع امور تجاری، مزایایی برای دارنده آن در نظر گرفته و طبق قانون چک ممکن است در وجه حامل یا شخص معین یا به حواله کرد باشد و یا با امضاء پشت یا ظهر آن به دیگری منتقل شود. اما هنگامی که صادرکننده چک با خط کشیدن عبارت «به حواله کرد» ...

22 غیرنظامی کشته در حملات هوایی ائتلاف در یمن

در پی چندین حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی در یمن 22 غیرنظامی شهید و ده ها نفر دیگر مجروح شده اند.

اولین تصاویر از محل شهادت 7 ایرانی در فرودگاه T4

تصاویر اولیه از محل حمله موشکی روز گذشته به فرودگاه T۴ که منجر به شهادت ۷ نفر از شهروندان کشورمان شد منتشر گردید.

چه چیزهایى را نباید در کیف پولتان بگذارید؟

• کارت ملی یکی از چیزهایی که نباید در کیف پولتان بگذارید کارت ملی است چون کلاهبردارن با دسترسی به شماره ملی می توانند کارهای مختلفی انجام دهند و اگر کیف پول شما گم شود یا کارت ملی از لای آن بیفتد حتی ا ...

اخترشناسان چگونه اجرام آسمانی را نامگذاری می کنند؟

اخترشناسان چگونه اجرام آسمانی را نامگذاری می کنند؟

بیگ بنگ: هزاران هزار جرم آسمانی وجود دارد که صدها نفر مختلف در طول قرن ها کشف کرده اند. در حالیکه بسیاری...

۹۳.۵ درصد از سهم این راه از بار/ بار دوم بدون نظارت تلفات

۹۳.۵ درصد، سهم جاده از بار/ یک سوم بار بدون نظارت سازمان راهداری

به گزارش ایران مرکز پژوهش های مجلس در گزارش در حمل و نقل عمومی مرکز امکانات در سراسر جاده ها اعلام کرد که به طور کلی ۹۴ کل کشور ۴۵۳.۶ میلیون تن بود که ۹۳.۵ درصد از راه را از طریق فروشگاه, سهم حمل و نقل ریلی نیز ۶.۵ درصد بود. همچنین بر اساس این گزارش ۵۰۸ میلیون تن کالا, حمل و نقل, مسیر رفتن این ۷۰.۹ درصد است که معادل ۳۶۰ میلیون تن محموله از یک بارنامه نزدیک به ۳۰ درصد نیز حمل و نقل عمومی بدون بارنامه است. به عبارت دیگر حدود یک سوم از قدرت در این کشور از طریق بنیاد باربری سنتی و خارج از نظارت تلفن. لازم به ذکر است که اختلاف را بدون استفاده از بارنامه به طور کلی در شرکت های باربری (سابق) که هنوز هم منتشر می آن. تحمل که در گیاهان کالا سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای مستقر نیستند و خود رأساً به جابه جایی کالا، اقدام می کنند.  همچنین سهم بخش خصوصی ۹۲ درصد بوده و نزدیک به ۸ درصد مابقی را بخش تعاونی جابه جا کرده است سهم دولت در نقل و انتقال بار بسیار ناچیز است. از سوی دیگر متوسط میانگین عمر کامیون ها در ایران در این سال ۱۶.۱ سال برآورد می شود. این در حالی است که میانگین عمر مفید ناوگان جاده ای در کشورهای توسعه یافته ۵ سال است که نشان دهنده به شدت فرسوده بودن ناوگان خودروی سنگین باری در ایران است. بر اساس این گزارش، ۸۲.۲ درصد کامیون های موجود در ایران خودمالکی (ملکی راننده) هستند و تنها ۴.۲ درصد به صورت ملکی شرکت یا مؤسسات باربری و همچنین شراکتی میان راننده و مالک محسوب می شوند. به گونه ای که سهم ناچیز شرکت ها و مؤسسات باربری در مالکیت کامیون ها نشان دهنده وجود مشکلات متعدد در ایجاد شرکت های مسئولیت پذیر و شناسنامه دار است. یکی دیگر از نکات نگران کننده در این گزارش، میانگین سفر هر دستگاه کامیون در طول سال است: بر اساس اعلام مرکز پژوهش ها، میانگین سفر هر دستگاه کامیون در طول یک سال (۳۶۵ روز) تنها ۷۳ سفر در سال ۹۴ و ۶۵ سفر در سال ۹۳ است که نشان دهنده خواب بالای کامیون ها و انتظار بیش از حد آنها برای دریافت نوبت سفر است. این موضوع به پایین بودن بهره وری کامیون ها در ایران دامن می زند؛ این در حالی است که متوسط عملکرد مورد انتظار برای هر کامیون با توجه به حجم بار در کشور، ۲۰۰ سفر در سال است. گفتنی است در سال ۹۴در ایران ۲۵ میلیون و ۷۸۴ هزار سفر باری توسط ۳۵۳ هزار و ۴۱۷ دستگاه کامیون انجام شد که ۲۸ درصد آن درون استانی و ۷۲ درصد نیز برون استانی بوده است.